Telli ajakiri      Toeta      Kontakt
19. mail võttis Vahtra Tugikeskus ette reisi Tallinnasse. Eesmärgiks oli kauaoodatud soolaleival käik Janek Muru juurde ning ekskursioon Kerttu Rakkega Tallinna vanalinnas. Mida vahtrakad sellest seiklusest arvavad? Mul on väga head sõbrad ja super juhendajad VAHTRAKATE seiklused Tallinnas
Mu bossil on webilehe tegemine kaasaegselt sest kvaliteet maksab. Optimeeritult peaks olema kodulehtede valmistamine sisukalt ja selle kõrval staatilist lahendust selleks postitan siia mahukama kodulehtede tegemine vaata lähemalt www.aara.ee mis pakub põnevat netilehe tegemine üldine õpetus ja sisukuse poolest veebilehtede loomine kohta infot lugeda. zero base cad

FOTOD: Tiina Azojan, juuli 2016

Mida vahtrakad sellest seiklusest arvavad?

ELE JANNO:

Hommikul saime raudteejaamas kokku ja sõitsime rongiga Tallinnasse. Mõnus soe päike paitas meid. Sõitsime trammiga ja bussiga Lasnamäele külla Janek Murule soolaleivale. Läksime trepist seitsmendale korrusele ja olime kõik sõbrad koos koridoris. Janek tegi ukse lahti ja oli üllatunud, näol õnnelik naeratus. Natuke ehmunud ka, et meid nii palju. Kaasa võtsime soolase piruka ja magusa śokolaadiga kringli. Janekil on väga ilus ja puhas kodune kodu. Ilus köök. Janeki kodus mängis ilus muusika, mis rahustas mind. Mina kinkisin Janekile enda heegeldatud kommikausi. Rääkisime juttu ja sõime kooki. Siis jätsime Janekiga hüvasti ja läksime Vabaduse platsile, kus kohtusime Kerttu Rakkega. Kerttu tutvustas meile vanalinna ja rääkis tarka juttu. Näitas, kus on jalajäljed, jalutasime kalju seinal, kust oli väga ilus vaade. Mulle see väga meeldis. Ühe maja juures Kahro koos nukkudest nõidadega itsitas naerda. Pärast jalutuskäiku käisime Saksa õllekas söömas. Kinkisin Kerttule ka enda tehtud kommikausi. Suured tänud Janekile ja Kerttule ilusa päeva eest. Mõnus oli jalutada.

TIIT OJAVEE:

Sõitsime rongiga Balti jaama ja siis läksime trammi peale. Sõitsime bussiga Lasnamäele ja jõudsime Janeki juurde. Janek näitas oma kodu. Ilus kodu oli. Viisime janekile soolaleiva kingituse ja kringlid. Sõime, jõime ja rääkisime juttu.

Hiljem saime Vabaduse platsil kokku Kerttu Rakkega. Jalutasime vanalinnas ja Kerttu rääkis meile legende. Tutvustas maju. Seal oli Jaapani saatkond, Pika Hermanni torn, kummituste maja. vene kirik ja rataskaev. Lõpuks käisime Saksa õllekas söömas.

Siis sõitsime rongiga koju tagasi. Tore päev oli. Tahaks veel sellist päeva.

KAHRO ADER:

Sõitsime Tallinnasse rongiga. Tulime Balti jaamas maha ja sõitsime trammiga nr 2 ja sealt edasi bussiga nr 63. Natuke veel kõndisime ja jõudsimegi Janeki juurde. Ta elab seitsmendal korrusel. Janek tegi ukse lahti ja hõikas kõva häälega „Oo, teid on nii palju, kas me kõik ära mahume!” Viisime soolaleivaks kingituse, isetehtud soolase kringli ja magusa kringli. Kodu oli ilus, puhas, korralik kodune kodu. Köök meeldis mulle eriti. Sõime kringli ja jõime kohvi, teed ning morssi. Ajasime juttu. Janek rääkis oma koolitusel käimisest. Janeki juurest läksime vanalinna. Vabaduse platsi peal saime kokku Kerttu Rakkega. Ta viis meid jalutuskäigule mööda vanalinna. Ta rääkis legende, mida polnud mina enne kuulnud. See oli väga huvitav. Seisime linnavärava asukohas, vaatasime Pika Hermanni torni, kus päikese tõusuga heisatakse lipp ja päikese loojanguga langetatakse lipp, nägime Vene Õigeusukirikut, kus suures tornis on suur kell ja väikeses tornis on väikesed kellad. Käisime ka Raekoja platsil. Toompealt vaatasime alla linna katuste peale ja nägime merd. Huvitav oli jalutuskäik ja põnev oli Kerttut kuulata. Päeva lõpus läksime Saksa õllekasse sööma. See asus maa all. Väga hubane tunne ja maitsev söök. Tänasime Kerttut toreda päeva eest. Väga tahaks veel sellist päeva.

Tänusõnad Janekile: Aitäh, et meid nii hästi vastu võtsid.

Tänusõnad Kerttule: Tahaks sulle kinkida tänutäheks punaseid roose.

AITÄH TEILE!

PILLE AUG:

Rongiga sõitsime Tallinna ekskursioonile. Seal oli palju vaadata. Kerttu oli meile giidiks. Tema on seal elanud. Käisime Janekul külas. Käisime Pika Hermanni juures lippu vaatamas. Käisime söömas. Trepist pidi alla minema. Rongiga sõitsime koju tagasi. Mulle meeldis. Tore päev oli.

MARJU NUKIS:

Käisime 17. mail rongiga Tallinnas, sealt läksime Lasnamäele edasi bussiga. Janek elab korteris, mis oli väga ilus ja puhas. Mulle väga meeldis. Käisime veel vanalinnas ekskursioonil. Käisime kõrgel, kus oli näha Tallinna kirikuid, meri ja palju maju. Kõrgustes oli lahe käia. Käisime ka Raekoja platsil ja seal olid vürtsi lõhnad, mis mulle väga meeldis. Maitseained on väga hea aroomiga. Tagasi Rapla sõitsime rongiga. Rongis oli lõbus, Kahro ajas naerma. Lõbus päev oli. Mul on väga head sõbrad ja super juhendajad.

Vaimupuu fotokonkurss 2017
ILU MINU ÜMBER

Ajakirja tellimine
Ajakiri Vaimupuu ilmub üle kuu korraga nii paberil kui ka kodulehel.
Tellimiseks saada toimetusele e-mail. Loe ajakirja tellimisest lähemalt siin

Fotokonkurss 2017
Ajakiri Vaimupuu ootab vaimupuudega inimestelt fotokonkursile pilte teemal
Ilu minu ümber. Võistlustööd saada hiljemalt 1. oktoobriks. Konkursi kohta edasi.

Toeta avaldamist
Ajakiri saab ilmuda vaid tänu tublidele toetajatele. Hea kui sul ja sinu firmal on võimalik ajakirja toetada. Loe täpsemalt edasi, kuidas toetada.

Ajakirja toimetus
MTÜ Vaimupuu, reg.nr. 80334123,
Muhu 9-64, Tallinn 13912
E-mail:
Tel 55 63 4449, Saada sõnum siin

Veebilehe loomine aara.ee

VAHTRAKATE seiklused Tallinnas

ELE JANNO: Hommikul saime raudteejaamas kokku ja sõitsime rongiga Tallinnasse Mõnus soe päike paitas meid 19. mail võttis Vahtra Tugikeskus ette reisi Tallinnasse. Eesmärgiks oli kauaoodatud soolaleival käik Janek Muru juurde ning ekskursioon Kerttu Rakkega Tallinna vanalinnas. Mida vahtrakad sellest seiklusest arvavad?