Telli ajakiri      Toeta      Kontakt      
AS-i Hoolekandeteenused 22-s kodus üle Eesti on teenusel rohkem kui 2000 psüühilise erivajadusega inimest. Meile on oluline, et meie kodudes teenusel viibivad kliendid, oleksid saadava teenusega rahul. Suuremat rahulolu aitab saavutada see, kui teenuse saajal on võimalus teenuse osutamises kaasa rääkida. Iga inimene saab alati seista iseenda eest, kuid on selge, et ühiselt tegutsedes ja koos kaasa rääkides, on mõjujõud suurem. Kohtumiseni uutel konverentsidel! Konverentsil osalejad mahtusid vaevu ühele pildile Toimus esimene kliendi- esinduste konverents
Mu bossil on lakoonilise veebilehtede arendamine ja teiselt poolt samuti. Optimeeritult peaks olema kodulehtede valmistamine kaasaegselt mis annab alati eelise, ning lisaks ettevõtte kodulehtede loomine firmadele heade kodulehtede mida tasuks blogi veebilehe koostamine odavalt saab positiivselt üldistada tohutult edasiarendatud toodete kodulehtede valmistamine asjatundjatelt ja töötab kõigil platvormidel. zero base cad

Toimus esimene kliendi- esinduste konverents

Katrin Averjanov, AS Hoolekandeteenused arendusspetsialist, aprill 2015

AS-i Hoolekandeteenused 22-s kodus üle Eesti on teenusel rohkem kui 2000 psüühilise erivajadusega inimest. Meile on oluline, et meie kodudes teenusel viibivad kliendid, oleksid saadava teenusega rahul. Suuremat rahulolu aitab saavutada see, kui teenuse saajal on võimalus teenuse osutamises kaasa rääkida. Iga inimene saab alati seista iseenda eest, kuid on selge, et ühiselt tegutsedes ja koos kaasa rääkides, on mõjujõud suurem.

Toimus esimene kliendi- esinduste konverents

Nii tegutsevadki väga mitmetes meie kodudes kliendiesindused juba 2012. aastast. Siis oli neid 24-s kodus 17. Tänasel päeval on klientide esindamine kujunenud välja erinevates vormides – nii nagu ka kodud on erinevad – peremajad, suured kodud ja väikesed kodud. Erinevad on ka arusaamad sellest, mida, kuidas ja kellele rääkida ning kuidas tagasisidet saada. 

26. märtsil kogunesid AS-i Hoolekandeteenused kliendiesindused esimesele konverentsile Tallinnasse Mektory keskusesse. Eesmärgiks oli soov saada omavahel paremini tuttavaks, jagada informatsiooni kliendiesinduste töö headest praktikatest aga ka saada infot ettevõtte tulevikusuundadest, kuidas see kodude elanikke mõjutab ning milline oleks kliendiesinduste roll uuenduste protsessis. Samuti sooviti kujundada arutelude kaudu ühist arusaama kliendiesinduste tööst meie ettevõttes.
Suure tänu tahame öelda Mektory innovatsioonikeskusele, mis pakkus meile põnevat keskkonda nii konverentsiruumi, huvitavate näituste, toreda kohviku kui sõbralike töötajate näol. Giidiks majas oli Grete Rahumägi, kes oskas vastata kõikidele meie küsimustele ja nakatas kõiki heasüdamlikkuse ja positiivsusega. Kõik see aitas konverentsi õnnestumisele igati kaasa ning sai külastajatel ainult positiivset tagasisidet. 
Meeleoluka tervitusega avas konverentsi juhatuse esimees Maarjo Mändmaa. Konverentsil rääkisid oma headest praktikatest Võisiku, Imastu ja Vägeva Kodu kliendiesindused. Saime teada, et Võisiku Kodu kliendiesindus annab välja seinalehte, mis pakub nii tegemisrõõmu kui äratab suurt lugejahuvi. Vägeva Kodu toimeka kliendiesinduse eestvõttel, aga ehitati õuel seisev varjualune ümber kenaks aiamajakeseks, kus saab tegutseda ka kehvemate ilmastikuoludega. Kõik ettekanded olid põnevad ning lisaks pakkusid ohtralt pildimaterjali vaatamiseks. Tulevikusuundadest rääkisid teenuste direktor Liina Lanno ja teenuste kvaliteedijuht Aster Tooma. Katrin Averjanov võttis kokku kliendiesinduste töö ajavahemikul 2012-2014 ning andis ideid, mida kliendiesindused 2015. aastal võiksid ära teha. 
Lisaks sõnavõttudele arutasid konverentsi külalised kahes töögrupis kliendiesinduste hea tava üle. Koos tehti palju asjalikke ettepanekuid kliendiesinduste töö edendamiseks. Arutelusid juhtisid tööhõive juht Anu Hall ja teenuste arendusjuht Mare Naaber.

Pealelõunal rääkis Liina Lanno meie ettevõtte tulevikusuundadest ning sellest, mida kliendiesindused selles osas saaksid ära teha. Aster Tooma tutvustas CARe metoodikat ning selle kasu kliendile.
Vaatamata sellele, et päev kujunes paljudele pikaks (kõige kaugemalt saabujad olid Erastverest, Sõmeralt, Sinimäelt) ning nõudis sisukat kaasamõtlemist ning -töötamist, anti konverentsile väga positiivset tagasisidet. Kõik osalejad said uusi mõtteid, kuidas edasi tegutseda. Enim tõsteti esile ettekandeid, mis rääkisid sellest, kuidas areneda aktiivseks kodanikuks ja kogukonnaliikmeks, millist kasu toob teenusekohtade liikumine kogukonda ning kus jagati kliendiesinduste seniseid töökogemusi. Kõige enam meeldisid osalejatele need tegevused, kus sai ise kaasa lüüa ehk arutelud ja näituste külastamine. 
Kokkuvõttes oli sisukas ja toimekas päev, mille võib kokku võtta ühele tagasiside lehele kirjutatuga – esimene konverents on korda läinud.

Kohtumiseni uutel konverentsidel!

Toimus esimene kliendi- esinduste konverents
Konverentsil osalejad mahtusid vaevu ühele pildile.
Kingi lähedastele ilu - kingi Vaimupuu kalender!
Toimus esimene kliendi- esinduste konverents
Toimus esimene kliendi- esinduste konverents
Toimus esimene kliendi- esinduste konverents
Toimus esimene kliendi- esinduste konverents

Ajakirja tellimine
Ajakiri Vaimupuu ilmub üle kuu korraga nii paberil kui ka kodulehel.
Tellimiseks saada toimetusele e-mail. Loe ajakirja tellimisest lähemalt siin

Fotokonkurss 2017
Ajakiri Vaimupuu ootab vaimupuudega inimestelt fotokonkursile pilte teemal
Ilu minu ümber. Võistlustööd saada hiljemalt 1. oktoobriks. Konkursi kohta edasi.

Toeta avaldamist
Ajakiri saab ilmuda vaid tänu tublidele toetajatele. Hea kui sul ja sinu firmal on võimalik ajakirja toetada. Loe täpsemalt edasi, kuidas toetada.

 Ajakirja toimetus
MTÜ Vaimupuu, reg.nr. 80334123,
Muhu 9-64, Tallinn 13912
E-mail:
Tel 55 63 4449, Saada sõnum siin

Veebilehe loomine aara.ee

Toimus esimene kliendi- esinduste

Toimus esimene kliendi- esinduste

Nii tegutsevadki väga mitmetes meie kodudes kliendiesindused juba 2012 aastast AS-i Hoolekandeteenused 22-s kodus üle Eesti on teenusel rohkem kui 2000 psüühilise erivajadusega inimest. Meile on oluline, et meie kodudes teenusel viibivad kliendid, oleksid saadava teenusega rahul. Suuremat rahulolu aitab saavutada see, kui teenuse saajal on võimalus teenuse osutamises kaasa rääkida. Iga inimene saab alati seista iseenda eest, kuid on selge, et ühiselt tegutsedes ja koos kaasa rääkides, on mõjujõud suurem.

Toimus esimene kliendi- esinduste konverents

www.vaimupuu.ee © 2015 MTÜ Vaimupuu » Ajakirja väljaandmine ja üritused